wtorek, 16 grudnia 2014

Świąteczne kreacje

W tym całym szale świątecznych przygotowań zapewne każda z nas zadała sobie pytanie: "w co ja się ubiorę?".
Ja również mam wielki dylemat i już od jakiegoś czasu rozglądam się za czymś konkretnym. Przedstawię wam swoje propozycję.
Pierwsza z nich w kolorze bordo - najmodniejszym kolorze tego sezonu i moim ulubionym zaraz po kolorze czarnym. Do tego postawiłam na klasyczne szpilki i mała torebeczkę na ramię.



sukienka: SUGARFREE torebka: RESERVED buty: RESERVED

Kolejna sukienka w bardziej eleganckim stylu w kolorze nude. Do tego szpilki z ozdobnej podeszwie w kolorze nude oraz złota kopertówka, którą można powiesić na ramię jak i wziąć w rękę. 

sukienka: All Saints buty: ZARA kopertówka na łańcuszku: RESERVED

I coś z klasyki, każda z nas ma w szafie swoją małą czarną. Z tego miejsca pragnę Wam moje drogie przypomnieć, że czarną sukienkę nie trzeba ubierać tylko na jakieś specjalne okazje, ale można współgrać ją z różnymi dodatkami, butami np. z ramoneską, z ciężkimi motocyklowymi botkami, z tenisówkami, z jeansówką no i ze szpilkami i kopertówką. Tak więc, małą czarną można włożyć na randkę, na spacer i na wieczorne wyjście a także na co dzień. Tutaj proponuję bardziej eleganckie zestawienie z butami na obcasie i kopertówką, będzie świetna na świąteczne spotkanie w rodzinnym gronie.

sukienka, torebka i buty: ZARA

3 komentarze:

  1. Fajne stylizację, podoba mi się pierwsza sukienka :)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez mam małą czarną, fajny styl. Jak moge podpowiedziec to wybralabym te druga sukienke ;)

    OdpowiedzUsuń