sobota, 6 grudnia 2014

my first experience with a blog...

To jest trochę tak, jak z nową zabawką, nie wiesz jak działa, co z nią robić - jak się bawić, ale podobno jak już zaczniesz to nie możesz skończyć. Mam nadzieje, że ze mną i tym blogiem będzie podobnie. Zaczynam po raz pierwszy z blogiem ale z modą przyjaźnię się od kiedy sięgam pamięcią. Tą miłością zaszczepiła mnie mama, ubierając mnie w najwspanialsze sukienki jakie tylko mogłam sobie wymarzyć. To ona mnie zaraziła tą "modową gorączką" a ja chcę zarazić nią Was!.
Będę zamieszczać tutaj moje modowe odkrycia, inspirację, chcę się z Wami dzielić moimi pomysłami.
Mam nadzieję, że Was zaciekawię.



Z racji tego, że dziś mamy 6 grudnia życzę wam wspaniałego Mikołajkowego dnia oraz pięknych podarunków.

Moja inspiracja na dzisiejszy wieczór jest dość prosta, wybieram się na randkę z moim ukochanym, założę moją ulubioną koszulę w kratę, bardzo modne w tym sezonie skórzane spodnie, workery oraz płaszcz a kolorowy akcent zaznaczę na czapce w kolorze czerwonym. Co sądzicie?

Zapraszam do kolejnego posta, który pojawi się już niebawem! Będzie baaardzo modnie :)

2 komentarze: